Celestial Lights

By Ole C. Salomonsen

2 thoughts on “Celestial Lights

  1. Hej!
    Jag Vakare!
    Tack för en trevlig blogg.
    Jag heter Dag Ösgård och gör en tv-pilot där jag skulle behöva intervjua just en föredetta raggare och slagskämpe=)
    Har du möjlighet att ringa mig?
    073 626 96 76
    Vänligen,
    Dag

    • God Dag, Dag
      Kan inte riktigt förstå vad det är som föranleder din fråga ? Mycket märklig sådan kan jag också tycka. I det närmaste ett påstående. Och ett helt felaktigt sådant dessutom. Men, vid närmare eftertanke och efter mycket funderande. Kanske är det bilderna från cruisingen i Askersund som får dig att tro eller vilja tro att jag möjligen skulle vara en föredetta raggare och därmed också, per automatik, en föredetta slagskämpe ?

      Nåja,kan kvitta vilket, ditt antagande var i vilket fall väldigt långt ifrån och inte ens i närheten av den ljusgrå verklighet som jag så gärna kallar livets resa. No offense taken🙂 Och du fick mig verkligen att dra på munnen denna kyliga Junikväll, det värmde. Önskar dig lycka till med ditt projekt och i ditt sökande.

      Hmm… kanske kan det här klippet vara dig till hjälp va ?😉

      Amen

Kommentera

