Live Tomorrow

Det verkar tyvärr som att TV4 har sett till att Lalehs tolkning av Tomas Ledins låt ”Just nu vill jag leva” har försvunnit från YouTube.

Därför kör vi hennes egen Live Tomorrow istället. Visst, de har säkert all rätt att dra tillbaka klippet eftersom de äger rättigheterna till det. Finns kanske på deras sida, kan så vara. Synd i vilket fall…

Laleh Pourkarim är en av mina favoritartister, har skänkt mig mycket njutning med sin musik och med sina texter. En fågel viskade i mitt öra att hon snart släpper en ny skiva och den ser jag verkligen fram emot. Är övertygad om att hon kommer att överraska och förgylla Lördagarna för många i den nya säsongen av TV4:s satsning ”Så mycket bättre” och nästa avsnitt kommer på Lördag.

, , , , , , ,

 

One thought on “Live Tomorrow

  1. Håller med, synd, synd, hennes version var helt grym och det som faktiskt fick mig att säga… whoooaaa! denna säsong kan bli cool att följa – och jag var inte i närheten av något program förra säsongen.

Kommentera

