Jag vill också…

, , , , , ,

2 thoughts on “Jag vill också…

  1. Ohoh… Formel1 nörd som jag är (om än Vettel förstört hela denna säsong) så går man så klart igång på detta. Jag minns min lyllo-syrra ringde fr Tysklands race för ett par år sen, hon höll upp sin mobil i det galna motorljudet och skrek, nu kommer Schumi sis! Jag hörde motorvrålet och vi var i totalt samförstånd… haha heeeelt galet!🙂

  2. Har alltid varit väldigt nördig med F1 oxå och har länge haft en dröm om att få sitta ner i en sån dubbelsitsig F1-bil som de har. Att få åka med i några varv, att få känna på accelerationen och g-krafterna skulle vara obetalbart !

Kommentera

