Kärlek utan gränser

, , , , , , , , , ,

3 thoughts on “Kärlek utan gränser

  1. Jag är inte direkt en rått/möss-älskare. Tycker mest de är söta trots att de bygger bon, gnager sönder saker och skitar ner. De är skadedjur som tar sig in i mitt gamla och gistna torp när det blir kallt och de är evigt enerverande när de tassar i väggarna och tar sig fram till sop-påsen för att kalasa och skita ner.
    Mest bara Sirah som lever upp i dessa tider och ibland har vi rått-jakt tillsammans. Då hon står på helspänn och på pass när jag öppnar skåpsdörren under diskbänken och tar ett jakt-skutt in där. Det har blivit lite av en gemensam katt och råtta-husse-lek som vi nog uppskattar lika mycket båda två. Men jag håller med dig. Klippet var underbart och jag smälte som vax i solsken när jag såg det.
    Ubergulligt var det !

  2. Übergulligt är ordet. Jag förstår att du tycker att det är jobbigt om de förstör för dig. Men om de är tama så är de lite annorlunda. Det är smarta djur som man kan lära upp.

    Kan tänka mig att du och Sirah har mysigt tillsammans.🙂

Kommentera

