Öppet brev till Tomten

Kära Tomten. Det drar sig mot jul nu och jag söker efter en specifik julklapp. Då min kassa är något ansträngd just nu. Mest på grund av mitt vidlyftiga leverne och en oväntad elräkning söker jag nu stöd och råd från dig.

Jo, så här är det. Hade tänkt ge bort en One Piece i julklapp. Du vet en såndära som finns på OnePiece.se och på bilden här. Nu kan jag ju tycka/hoppas, eftersom jag är så matglad, snål (läs ekonomisk) och eftersom den är ganska dyr att köpa på den sidan.

Att du kanske kunde tipsa mig om var den kanske finns att köpa lite billigare? Kanske inte en exakt likadan som denna, men nästan. Fast till bättre pris ?
Ps, jag lovar att vara så snäll och hjälpsam jag bara kan mot mina nära och kära samt alla behövande jag råkar på den närmsta tiden om du tipsar mig. Ds.

Jag tror på dig.
Mvh
Vakaren

, , , , , , , , , , , , ,
 

 

One thought on “Öppet brev till Tomten

Kommentera

