Illa…

Alltså, ni ska aldrig bli riktigt uttråkade göra som jag. Och besluta er inte för att gå och lägga er riktigt tidigt bara för att det ska bli morgon snabbt…

Vaknade just ur min självpåtagna törnrosasömn av att Sirah stod på mitt bröst och kloade mig frenetiskt. Den stackars Übersöta kissen jag har var väl orolig för husse.

Trodde kanske att han hade trillat av pinn eller så snarkade han så att hon helt enkelt inte stod ut längre. Nåväl, jag blev väl tvångsgosad en stund tills hon ( läs Prinsessan) blev nöjd och gick sin väg. Och här ligger väl jag nu.

Pigg och uttråkad igen…

Har nog surfat runt hela internet för nu tycks det ha tagit slut!
Vad göra ?

, , , , , , , , , ,
 

2 thoughts on “Illa…

  1. Den kissen är otroligt vacker!❤

    Jag kan inte tänka mig att du har hittat internets yttersta utpost. Byt håll och gå in mot mitten igen. Du hittar säkert något intressant att fördriva tiden med tills ögonlocken är tunga igen😉

Kommentera

