Status

 

 

 

 

 

Kära dagbok.

Det här var en riktig skitdag.
Vaknade före klockan, antagligen för att jag somnade snuskigt tidigt igår- Somnade om och höll på att försova mig. Träffade extremt konstiga och energiätande människor på jobbet och fick inte ett dugg nyttigt gjort under kvällen. Testade med kladdkaka men den smakar inte, testade med lite tröst-chips men det funkar inte, Oboy stark så att det knastrar mellan tänderna funkar inte, duschade kallt- lika trött i alla fall. Sirah kommer inte hem så ja kan inte tvångsgosa henne, inget på teven jag vill se, för trött att läsa.

Höstdepression, kanske. Men, jag tycker ju om hösten och den är ju fin.

Jag går och lägger mig nu och hoppas på en bättre dag i morgon.

Amen.

, , , , , , , , ,

Kommentera

