Personligt – Om Vakaren

Avdelningen värdelöst vetande får sig nu en påfyllning igen,
På begäran kommer det en ny lista till med fakta om mig själv.

  1. Han är mer än barnsligt förtjust i Milkos Bärry körsbär och han tröttnar aldrig. Han kan utan större ansträngning sätta i sig en nästintill olaglig mängd av dem och fortfarande vara sugen på en till. (Nörd)
  2. Att han är en natural born djurvän men att han har en lätt ansträng relation till schäfrar och stövare. (Hundbiten som barn)
  3. En av de ljuvligaste dofter han vet är doften av nyplockade smultron på strå. (Sommar, sommar, sommar)
  4. Han kan bli lätt euforisk när han hör ljudet av höst-torra löv. Som de prasslar när han sparkar i  vilt lövhögarna om höstarna.
  5. Hans senaste last är naturgodis och han är helt såld i kaneläpplen Yoghurt. (Mums !)

, , , , , , , , , ,

2 thoughts on “Personligt – Om Vakaren

  1. Annica : Det var Askimet som hade snappat upp dina kommentarer, förmodligen pga länkningen, jag fixade till det nu och hoppas problemet är ur vägen från och med nu. Och du, spamma hur mycket du vill😉

    Psst, jag är helt tokig i Ben & Jerry’s men jag har inte testat den där ännu !
    Tror jag ska införskaffa en till helgen och skämma bort mig själv lite🙂

    Tack för tipset😛

Kommentera

