Att bestiga en Magnetresonanstomograf

Ligger på spimattan och varvar ner. Sirah, hon ligger i en tomkartongen efter mina nyinköpta Rebook walking-shoes och spanar, slår med tassen i luften ibland och ser ut att ha skitkul. Var på magnetröntgen för att kolla upp mina klena axlar igår och väntar på resultatet om en vecka. Besöket blev till en mycket märklig upplevelse. Pinsamheternas pinsamhet och självaste Maud Olofsson fick ,utan att hon vet om det, rädda ur den knipan.

Händelsen är mer än pinsam och det passar sig inte att publicera den ”in the open”, tyvärr. Och ja, jag vet! Jag har lovat att bjuda på mig själv ,men det finns gränser för vad som kan publiceras. Men gråt inte nu, allt finns nedskrivet och om någon mot förmodan vill läsa så är det bara att höra av sig via kontaktformuläret på sidan Om Vakaren så fixar vi det.

, , , , , ,

4 thoughts on “Att bestiga en Magnetresonanstomograf

Kommentera

