Javisst, jag duger…

Var väl lite uttråkad och bläddrade runt bland nyheterna på nätet en stund. Började läsa om Erik, 24 som lever på att sälja sin kropp till kvinnor. Det skulle jag aldrig fixa tänkte jag först. Men så funderade jag lite.
På mina odds att kunna ta marknadsandelar från ”Erik, 24″…

  • Magen, blir nog snygg om jag putsar till den.
  • Benen, helt ok.
  • Lite ont i ryggen, men det fixar sig.
  • Armarna har sett bättre ut.
  • Utseendet, har jag lärt mig att leva med.
  • Frisyr, går bort.
  • Social, när jag vill.
  • Charmig av naturen.
  • Karisma, javisst.

Och då slog det mig…

Javisst, jag duger !

, , , , , , ,

Kommentera

