En jag-är-uttråkad-målning

Jaha. Nr 2 sätter sig med målarpenslarna under fotbollen och ser allmänt uttråkad ut. Några streck här och några streck där blev det här på bilden till vänster. Allt ser så förbannat lät ut och jag känner för en sekund ett avund. Att, jag vill också kunna måla. Men nåja, alla är inte skapta för det och jag är glad och stolt över henne. Alltså, mina damer och herrar, får jag lov att presentera en jag-är-uttråkad-målning av Nr2 !

Och ja, Sverige vann matchen !

, , , , , , , ,

2 thoughts on “En jag-är-uttråkad-målning

Kommentera

