TV 4 sänder nu SD-filmen…

Nu har väl SD omarbetat sin valfilm och TV4 beslutar sig för att sända den 6—17 september. Man har skuggat delar av filmen och ersatt det med en ”skylt” som säger ”Censurerat av TV 4” och då går TV4 med på att sända den.
Jahaja, då är farsen igång igen. Men nåja, här kommer den filmen också om någon nu mot förmodan skulle missa den.

Ska bli skönt när denna valrörelse är över kan jag känna, just precis nu…

Läs mer på DN, SvD, GP

Ps. Trött på valtjatet, ja. Men jag ska villigt erkänna att en av moderaternas valfilmer kändes helt ok. Snyggt gjord och med skön känsla. Se den här om ni vill. Ds.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

6 thoughts on “TV 4 sänder nu SD-filmen…

  1. Åh fy helvete vad roligt, jag skrattade högt när jag läste nyheten och skrattade ännu högre när jag såg den censurerade filmen. Respekten för TV4 var förvisso låg innan, men att de skulle skjuta sig själva i foten så här illa hade jag aldrig anat. Om det inte vore för att SD är lika mycket glada amatörer skulle jag nästan tro att de tänkt ut hela ”reklamfilmsaffären” i förväg. Vi övriga trakteras med strålande humor på flera nivåer.

  2. vilka totala amtörer tv4 måste vara ,, nu leds ju folk till SD.s hem sida å får ta del av inte bara den censurerade filmen ,, utan hela hemsidan å alla info som finns där.. vilket många aldrig hade gjort annars

    SD-2010

    • Att fler går in på Sverigedemokraternas hemsida tror jag bara väcker ett ännu större hat mot SD. Kommer att le stort varje gång jag ser den censurerade valfilmen i tv4. Tycker inte de borde behöva sända valfilmen alls, men den här tokcensuringen var faktiskt rätt kul och jag tror som sagt den gör att hatet mot SD bara kommer att växa.

  3. Fantastiskt roligt. Tror faktiskt att TV4 gärna hade stoppat också denna film men att det blev omöjligt efter att politiker i våra grannländer uttryckt sin oro för hur sverigedemokraterna behandlades.

Kommentera

