Lustiga söktermer

Allt som oftast brukar jag se efter vilka söktermer som använts för att hitta hit bloggen. Och upphör aldrig att förvånas.
Men, nu undrar jag.
Du som sökte på sjuksköterskors elektricitet. Vad fann du ? Och vad vet du som inte jag vet ?

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

One thought on “Lustiga söktermer

  1. Hej.
    Jag brukar också roa mig med att kolla vilka söktermer folk använt för att landa på min blogg. Det kan dyka upp helt fantastiska meningar som man inte för allt i världen kan förstå vad det har med ens egna skriverier att göra.
    När det gäller sjuksköterskors elektricitet kanske jag har en förklaring åt dig. Jag har jobbat en del inom vården och under en period vart det förbud mot ”foppatofflor” på en vårdinrättning där jag tjänstgjorde. Skälet var att det skulle ha inträffat någon form av tillbud pga av tofflorna alstrad statisk elektricitet, och om jag minns rätt en sjuksköterska skulle ha blivit så elektrisk att hon slog ut någon slags livsuppehållande maskin och patienten riskerade att avlida. Om händelsen i sig var sann eller bara en vandringssägen vet jag inte, men det skulle kunna förklara att någon söker på sjuksköterskors elektricitet.

    med vänlig hälsning
    patrik151515

Kommentera

