Kamerafilter

Lilla julafton. Idag kom de kamerafilter jag hade beställt . UV och CPLfilter och lycka är väl vad jag kände när jag fick testa mitt CPL-filter. Alltså, CPL är ett cirulärt polarisationsfilter. Läs mer om CPLfiltret och vad det gör på Kamerafilter.se

Det var precis vad jag hade sökt utan att veta om det och eftersom jag gillar att fota både vatten och glas (läs fönster) så skulle jag nog inte klara mig utan det efter idag. Kamerafilter finner ni till bra pris på tevespelsweb.se
Hyggliga priser, leverans dagen efter och bra information. Vad mer att önska?

Läs även andra bloggares åsikter om ,

2 thoughts on “Kamerafilter

  1. Jupp, ett klockrent filter. Färgerna blev skönare och enda nackdelen jag kan se är att det stjäl två stegs exponering. Men, wtf. Jag gillar ju mörka, softa och lite dunkla bilder. Får väl köpa ett ljusstarkare objektiv för att kompensera om det kniper😉

Kommentera

