Finally

Kära dagbok.

Äntligen är födelsedagarna, jul samt nyårsfirande över och vi har gått en bit in på det nya året. Jobbar igen, alla måste, plikter och allt annat som jag förknippar den tiden på året är förbi. Och, ja. Jag överlevde igen. Och peppar peppar, jag gör det nog nästa gång också.
Bläddrar i minnet och kommer fram till att förra året faktiskt (Men undantag för julperioden) var ett av de trevligaste på länge. Vad det nya har att bjuda på vet ingen. Sorger, antagligen. Skratt och gläde hoppas jag. Ledsamheter, högst troligt. Men kanske blir de första stegen in i nästa år de första stegen in mot mitt och för den som läser detta ett av de lyckligaste åren hittills. Det vet inte ni, inte jag och frågan är om det ens står skrivet i stjärnorna. Det visar sig.

One thought on “Finally

  1. Vi får hoppas att detta året inte innehåller så mycket travian i våra liv Herr Vakas!

    Kan du ge ett exempel på vad som varit roligt?🙂

    /flum

Kommentera

