Superstart

Jens Lundmark lyckades aldrig hitta en startsida på Internet som han blev riktigt nöjd med och därför gjorde han en egen och döpte den Superstart. Med superstart som startsida får du snabb tillgång till ett stort antal sökmotorer som täcker de flesta områden och behov. Du får nyheter, Tv-tablåer, radio, kaldender och mycket mera. Du bestämmer själv sidans utseende och det är bara din fantasi och kreativitet som sätter gränserna. Du finner sidan på Superstart.se

super.gif
Klicka för större bild.

Vi höres.

Andra bloggar om: , , ,

9 thoughts on “Superstart

  1. Lite snabbt:
    Nej, han kan inte kasta boomerang, jag fick den efter att en vän varit i Australien. Trots det berättade jag om hur man skulle göra under en lektion i ”ta med en personlig sak” i skolan.

  2. Jag har haft Superstart som startsida i ett antal månader nu. Det har fungerat väl och jag har funnit noll anledning till att byta till någon annan startsida. Den är bra, bäst och bästast 😉

  3. Jag har haft också haft Superstart som startsida, men problemet var att jag aldrig kunde avhålla mig från att testa olika widgets, så att sidan blev seg att ladda:D Men om man klarar att låta bli det, så är den förträfflig!

  4. Jag gillar Superstart!
    Men nu kan jag inte komma åt sidan. Nämligen, jag har använt ”eget block”, namngett blocket samt kopplat till URL: hotmail.com. inget annat gjordes.
    När jag startar firefox får man ett skymt av superstartsidan varpå hotmail startas.
    Jag kommer inte åt konfigureringen på startsidan.
    Kan någon ge ett tipps?

  5. Great ¡V I should definitely pronounce, impressed with your website. I had no trouble navigating through all tabs as well as related info ended up being truly easy to do to access. I recently found what I hoped for before you know it in the least. Quite unusual. Is likely to appreciate it for those who add forums or anything, website theme . a tones way for your client to communicate. Nice task..

Kommentera

